آموزش نصب نرم افزار arcgis pro + لینک دانلود جدیدترین نسخه

آموزش نصب نرم افزار arcgis pro + لینک دانلود جدیدترین نسخه

نرم افزار arcgis pro جدیدترین نرم افزار سری arcgis می باشد که توسط esri منتشر شده و جایگزین arcgis desktap خواهد بود. در این پست در مورد نحوه نصب نرم
نویسنده: علی
تعداد بازدید: 2974
انتشار: 1401-5-4

آموزش نصب نرم افزار arcgis pro 

بعد از ارائه چند تسخه از نرم افزار arcgis pro و تایید پایداری این نرم افزار، حالا esri تصمیم به عدم آپدیت نرم افزا arcgis desktap گرفته است و به نوعی این نرم افزار را جایگزین نرم افزار های قبلی کرده است. در واقع در این نرم افزار تمام نرم افزار های سری desktap مانند arc map، arc catalog و سایر نرم افزار های این مجموعه را در یک مجموعه واحد جمع آوری کرده است.

با این کار شرکت esri توانسته به موفقیت چشمگیری برسد. این پست برگرفته از دوره آموزش رایگان ارک جی ای اس پرو می باشد. در این دوره شما می توانید نحوه کار با نرم افزار آرک جی ای اس پرو را از صفر و به صورت رایگان مشاهده کنید. برای نصب نرم افزار arcgis pro از گام های زیر پیروی کنید.

پست های مشابه:

 

دانلود arcgis pro نسخه 2.5

لینک دانلود نرم افزار آرک جی ای اس پرو در دوره آموزش رایگان arcgis pro قرار گرفته است. با مراجعه به این دوره می توانید نرم افزار را دانلود کنید. با دانلود این فایل می توانید هم فایل نصبی نرم افزار و هم فایل کرک نرم افزار را داشته باشید. در واقع باید بتوانید فایل زیر را تهیه کنید.

آموزش نصب arcgis pro

 

بعد از دانلود فایل arcgis pro باید فایل را از حالت فشرده خارج کیند. برای این کار بر روی فایل دانلود شده کلیک راست کنید و گزینه extract here را انتخاب کنید. در صورت عدم مشاهده این گزینه نرم افزار winrar را روی سیستم خود نصب کنید. برای این کار بر اساس تصویر زیر عمل کنید.

آموزش نصب آرک جی اس پرو

 

بعد از خارج کردن فایل زیپ از حالت فشرده می توانید فایل های نصبی و کرک نرم افزار را مشاهده کنید. ابتدا فایل arcgispro.zip را نیز از حالت فشرده خارج کرده و روی فایل arcgispro.msi کلیک کنید تا مراحل نصب نرم افزار برای شما شروع شود، این فایل ها در پوشه installation قرار دارد. در گام اول بر روی گزینه next کلیک کنید. حال تیک گزینه i accept the master aggreement را فعال کنید و بر روی next کلیک کنید. در این مرحله مانند تصویر زیر عمل کنید.

آموزش نصب نرم افزار arc gis pro نسخه 2.5

 

در گام های بعدی ابتدا گزینه anyone who use this camputer را انتخاب کرده و گزینه next را انتخاب کنید. در پنجره بعدی نیز صرفا گزینه next را انتخاب کنید. حال در پنجره بعدی تیک گزینه click here to participate را غیر فعال کنید و گزینه next را انتخاب کنید. نرم افزار شروع به نصب می کند. تا اتمام نصب نرم افزار چیزی را تغییر ندهید. در پنجره آخر باید تیک گزینه ran the arcgis pro now را غیر فعال کنید و finish را انتخاب کنید. برای مرحله آخر از تصویر زیر استفاده کنید.

نصب arcgis pro

 

کرک نرم افزار arcgis pro

کرک نرم افزار آرک جی اس پرو کمی دشوارتر از نسخه های دسکتاپ arcgis می باشد. برای کرک کردن آن ابتدا وارد پوشه crack شوید و فایل afCore_libFNP.dll را در مسیر زیر کپی کنید. در این گام از تصویر زیر استفاده کنید.

program file > arcgis > pro > bin

نحوه نصب آرک جی اس پرو

 

حال بر روی فایل lic.reg کلیک کیند و در دو پنجره بعدی بر روی گزینه yes کلیک کنید. در گام بعدی تمام فایل های موجود در پوشه crack را در مسیر زیر کپی کنید.

this pc > local disk (C) > user > your pc name > AppData > local

حال می توانید نرم افزار آرک جی ای اس پرو را باز کنید.

 

سایر مطالب ناشر
نگاهی جامع به شاخص نرمال‌شده تفاوت پوشش گیاهی (NDVI)
نگاهی جامع به شاخص نرمال‌شده تفاوت پوشش گیاهی (NDVI) شاخص ndvi مهمترین و پرکاربرد ترین شاخص سنجش از دور برای بارزسازی پوشش گیاهی است …
آموزش درونیابی کریجینگ در gis +فیلم آموزشی
آموزش درونیابی کریجینگ در gis +فیلم آموزشی یکی دیگز از انواع درونیابی در جی ای اس، درونیابی کریجینگ است که در موارد …
بررسی جامع سیستم تصویر utm + فیلم آموزش استفاده
بررسی جامع سیستم تصویر utm + فیلم آموزش استفاده سیستم تصویر یو تی ام که مهمترین و پرکاربرد ترین سیستم های تصویر برای نمایش …
نحوه پیدا کردن ابزار های ژئوپروسسینگ در arcgis pro
نحوه پیدا کردن ابزار های ژئوپروسسینگ در arcgis pro در این پست می توانید نحوه پیدا کردن ابزار های ژئوپروسسینگ در نرم افزار arcgis …
ارتباط با ناشر

علی

علی

وضعیت در سایت: دانشجو

کامنت ها
Co

تعداد کل کامنت ها: 3
Us
arya ahmedy 1402-1-13
یک راه فوق العاده برای ارائه این اطلاعات!
Us
اسدیان 1401-5-8
اینکه هم از فیلم و هم از اسکرین شات استفاده می کنید خیلی خوبه
Us
admin 1401-5-8
خیلی عالی بود ممنون

GeoRS.ir


خلاصه ای از GeoRS

هدف ما آموزش رایگان مباحث سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی است. در این زمینه قابلیت هایی را فراهم کرده ایم تا به ساده ترین روش مباحث را یاد بگیرید و در نهایت سطح خود را در آزمون ها بسنجید.

آموزش و آزمون رایگان هدیه بگیر

در شبکه اینستاگرام ما هر روز با پاسخگویی صحیح به سوالات آزمون و آموزش رایگان هدیه بگیرید.

دوره های رایگان GeoRS

با کلیک بر روی هر بخش آموزش ریگان آن را دریافت کنید. تمامی آموزش ها به صورت انلاین پخش می شوند

با خیال راحت خرید کن