آموزش ساخت حساب کاربری در گوگل ارث انجین + فیلم آموزشی

آموزش ساخت حساب کاربری در گوگل ارث انجین + فیلم آموزشی

بدون داشتن حسب کاربری گوگل ارث انجین امکان استفاده از این سامانه وجود ندارد. در این قسمت در مورد این مبحث صحبت کرده ایم.
نویسنده: علی
تعداد بازدید: 1353
انتشار: 1401-11-7

اکانت گوگل ارث انجین

سامانه گوگل ارث انجین که توسط گوگل در سال 2010 معرفی شده است، موتور پردازشی بسیار قدرتمندی است که امکانات فراوانی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. این سامانه قادر است تا تصاویر ماهواره ی و بسیاری دیگر از داده های سنجش از دور را به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار دهد. قدرت این سامانه به همینجا ختم نمی شود، ابزار هایی که این سامانه در اختیار کاربران خود قرار می دهد، ما را قادر می سازد تا سنگین ترین پردازش ها را در زمان بسیار کمی بر روی داده های خود اعمال کنیم.

 

ساخت اکانت در گوگل ارث انجین

این سامانه بر عکس نرم افزار های موجود نیازی به نصب و فعال سازی بر روی سیستم های شخصی ندارد، بلکه به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب باید از آن استفاده کرد. ساخت حساب کاربری در گوگل ارث انجین بسیار ساده است اما با توجه به اینکه گوگل آی پی ها ایران را فیلتر کرده است، برای دسترسی به آن باید از نرم افزار های تغییر آی پی (فیلتر شکن) استفاده کنید.

 

پست های مشابه

برای ساخت حساب کاربری در گوگل ارث انجین کافی است از گام های زیر پیروی کنید. ابتدا نیاز است تا وارد سامانه گوگل ارث انجین شوید. برای اینکار آدرس earthengine.google.com را باز کنید. تا صفحه ای مشابه تصویر زیر را ببینید.

آموزش ساخت حساب کاربری در گوگل ارث انجین

 

همانگونه که در قسمت بالا سمت راست این صفحه مشاهده می کنید گزینه signup قرار گرفته است. با کلیک بر روی این گزینه می توانید یک اکانت شخصی بسازید. البته باید توجه کنید در صورتی که حساب کاربری داشته باشید می توانید از گزینه login و اگر قبلا وارد حساب خود شده اید گزینه logout را مشاهده خواهید کرد. حال برای ساخت حساب جدید بر روی signup کلیک کنید. در این گام صفحه ای مشابه تصویر زیر را خواهید دید.

آموزش ساخت حساب کاربری گوگل ارث انجین

در صفحه بعدی گوگل رمز حساب جیمیل شما را در خواست می کند. کافی است که رمز حساب خود را وارد کرده و گزینه next را بزنید تا وارد صفحه ای مشابه تصویر زیر شوید. در این صفحه بر روی گزینه not now کلیک کنید.

اکانت گوگل ارث انجین

بعد از این کار وارد صفحه ای خواهید شد که باید مشخصات اکانت خود را وارد کنید. در این صفحه به ازای هر فیلد توضیحات مربوط به آن را بنویسید. تنها نکته مهم در این زمینه این است که فیلد country را روی آمریکا قرار دهید. در آخر بر روی submit کلیک کنید تا حساب کاربری شما ساخته شود.

سایر مطالب ناشر
آموزش نصب نرم افزار arcgis pro + لینک دانلود جدیدترین نسخه
آموزش نصب نرم افزار arcgis pro + لینک دانلود جدیدترین … نرم افزار arcgis pro جدیدترین نرم افزار سری arcgis می باشد که توسط esri منتشر …
نحوه پیدا کردن ابزار های ژئوپروسسینگ در arcgis pro
نحوه پیدا کردن ابزار های ژئوپروسسینگ در arcgis pro در این پست می توانید نحوه پیدا کردن ابزار های ژئوپروسسینگ در نرم افزار arcgis …
آموزش درونیابی کریجینگ در gis +فیلم آموزشی
آموزش درونیابی کریجینگ در gis +فیلم آموزشی یکی دیگز از انواع درونیابی در جی ای اس، درونیابی کریجینگ است که در موارد …
ارتباط با ناشر

علی

علی

وضعیت در سایت: دانشجو

کامنت ها
Co

تعداد کل کامنت ها: 0

GeoRS.ir


خلاصه ای از GeoRS

هدف ما آموزش رایگان مباحث سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی است. در این زمینه قابلیت هایی را فراهم کرده ایم تا به ساده ترین روش مباحث را یاد بگیرید و در نهایت سطح خود را در آزمون ها بسنجید.

آموزش و آزمون رایگان هدیه بگیر

در شبکه اینستاگرام ما هر روز با پاسخگویی صحیح به سوالات آزمون و آموزش رایگان هدیه بگیرید.

دوره های رایگان GeoRS

با کلیک بر روی هر بخش آموزش ریگان آن را دریافت کنید. تمامی آموزش ها به صورت انلاین پخش می شوند

با خیال راحت خرید کن