آموزش نصب qgis به همراه لینک دانلود آخرین نسخه

آموزش نصب qgis به همراه لینک دانلود آخرین نسخه

نرم افزار qgis یکی از نرم افزار های پردازش و ایجاد داده های جغرافیایی است که در این پست نحوه نصب آن بررسی شده است.
نویسنده: ستار نظری
تعداد بازدید: 1399
انتشار: 1401-5-10

آموزش نصب نرم افزار qgis

نرم افزار qgis یکی از جذابترین و پایدارترین نرم افزار های پردازش داده های جغرافیایی مانند داده های رستری و مکانی می باشد که توانسته است جایگاه مناسبی بین کاربران خود پیدا کند. در این پست قصد داریم تا درمورد دانلود و نصب نرم افزار qgis صحبت کنیم. ابتدا قبل از شروع نصب باید نسخه 3.24 این نرم افزار را دانلود کنید (لینک دانلود در ادامه مطلب).

پست های مشابه:

 

دانلود نرم افزار qgis نسخه 3.24

در حال حاضر نسخه 3.24 نرم افزار کوانتوم جی ای اس آخرین نسخه این نرم افزار است که از پایداری قابل قبولی برخوردار است. با توجه به اینکه این پست بر گرفته از دوره آموزش رایگان qgis ما می باشد. می توانید این نرم افزار را از این دوره دانلود کنید ( دانلود qgis)

 

آموزش نصب کیو جی ای اس

بعد از دانلود نرم افزار بر روی فایل qgis-osGeo4w کلیک کنید تا نصب نرم افزار شروع شود. در این مرحله مانند تصویر زیر عمل کنید.

آموزش نصب کیو جی ای اس

 

در پنجره بعدی گزینه next را انتخاب کنید تا پنجره ای مشابه پنجره تصویر زیر برای شما باز شود. در این پنجره تیک گزینه i accept the terms of the license agreement را فعال کنید و گزینه next را بزنید.

آموزش نصب کوانتوم جی ای اس

 

بعد از زدن گزینه next پنجره ای مانند پنجره ی زیر برای شما فعال خواهد شد. در این پنجره می توانید مسیر نصب نرم افزار را تعین کنید. سعی کنید مسیر پیش فرض را به عنوان مسیر نصب تغییر ندهید. در صورتی که می خواهید در دسکتاپ ویندوز شما آیکون میانبر نرم افزار ایجاد شود تیک گزینه create a desktap shortcut را فعال کنید. همچنین اگر می خواهید همین آیکون در بخش استارت ایجاد شود، تیک گزینه create a start menue shortcut را فعال کنید. در نهایت گزینه next را انتخاب کنید.

نصب کیو جی ای اس

 

در پنجره بعدی گزینه install را انتخاب کنید، تا نرم افزار شروع به نصب کند. سعی کنید تا اتمام نصب نرم افزار کیو جی ای اس چیزی را تغییر ندهید. بعد از نصب نرم افزار در پنجره آخر finish را انتخاب کنید. 

  • دقت کنید که این نرم افزار نیاز به کرک ندارد و استفاده از آن رایگان می باشد.
سایر مطالب ناشر
آموزش محاسبه شیب و جهت شیب در گوگل ارث انجین + فیلم آموزشی
آموزش محاسبه شیب و جهت شیب در گوگل ارث انجین … محاسبه شیب و جهت شیب در سامانه گوگل ارث انجین و همچنین به کاربرد این …
نگاهی اجمالی به ماهواره لندست 9 | مقایسه لندست 9 و لندست  8
نگاهی اجمالی به ماهواره لندست 9 | مقایسه لندست 9 … ماهواره لندست 9 جدیدترین ماهواره سری لندست است که در این مقاله مورد بررسی قرار …
آموزش نصب arcgis + لینک دانلود جدیدترین نسخه
آموزش نصب arcgis + لینک دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار arc gis یکی از مهمترین نرم افزار های حوضه سیستم های اطلاعات جغرافیایی …
ارتباط با ناشر

ستار نظری

ستار نظری

وضعیت در سایت: دانشجو

کامنت ها
Co

تعداد کل کامنت ها: 1
Us
arya ahmedy 1402-1-13
شما به وضوح دستورالعمل ها را نمایان کردید.

GeoRS.ir


خلاصه ای از GeoRS

هدف ما آموزش رایگان مباحث سنجش از دور و سیستم های اطلاعات جغرافیایی است. در این زمینه قابلیت هایی را فراهم کرده ایم تا به ساده ترین روش مباحث را یاد بگیرید و در نهایت سطح خود را در آزمون ها بسنجید.

آموزش و آزمون رایگان هدیه بگیر

در شبکه اینستاگرام ما هر روز با پاسخگویی صحیح به سوالات آزمون و آموزش رایگان هدیه بگیرید.

دوره های رایگان GeoRS

با کلیک بر روی هر بخش آموزش ریگان آن را دریافت کنید. تمامی آموزش ها به صورت انلاین پخش می شوند

با خیال راحت خرید کن